Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Назва: Напрями корекційної роботи із дітьми, які заїкаються
Інші назви: Ways of corrective work with the stunning children
Автори: Літовченко, Ольга Василівна
Литовченко, Ольга Васильевна
Litovchenko, Olga Vasylivna
Ключові слова: заїкання
тілеснозорієнтований підхід
мовленнєва взаємодія
комунікація
психолого-педагогічна адаптація
stuttering
bodily-oriented approach
speech interaction
communication
psycho-pedagogical adaptation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 66-70.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено аналіз існуючих методик корекційной роботи з дошкільниками із заїканням та запропоновано комплексний підхід, спрямований на реалізацію основних завдань: розвиток інтегративної діяльності головного мозку шляхом використання тілеснозорієнтованих підходів у психокорекційній роботі з дітьми, розвиток навичок використання невербальних способів спілкування, розвиток просодичного боку мовлення, формування загального і мовленнєвого дихання, підвищення самооцінки дитини. Stuttering is one of the most complex and long-running speech disorders which is characterized by a breakdown in the tempo, rhythm and smoothness of expressive speech, conditioned by the convulsive state of the muscles of the speech apparatus, with the predominant disruption of the communicative function.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf256.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.