Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітовченко, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ольга Васильевна-
dc.contributor.authorLitovchenko, Olga Vasylivna-
dc.date.accessioned2019-09-13T11:12:35Z-
dc.date.available2019-09-13T11:12:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 66-70.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865-
dc.description.abstractУ статті наведено аналіз існуючих методик корекційной роботи з дошкільниками із заїканням та запропоновано комплексний підхід, спрямований на реалізацію основних завдань: розвиток інтегративної діяльності головного мозку шляхом використання тілеснозорієнтованих підходів у психокорекційній роботі з дітьми, розвиток навичок використання невербальних способів спілкування, розвиток просодичного боку мовлення, формування загального і мовленнєвого дихання, підвищення самооцінки дитини. Stuttering is one of the most complex and long-running speech disorders which is characterized by a breakdown in the tempo, rhythm and smoothness of expressive speech, conditioned by the convulsive state of the muscles of the speech apparatus, with the predominant disruption of the communicative function.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзаїканняuk
dc.subjectтілеснозорієнтований підхідuk
dc.subjectмовленнєва взаємодіяuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна адаптаціяuk
dc.subjectstutteringuk
dc.subjectbodily-oriented approachuk
dc.subjectspeech interactionuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectpsycho-pedagogical adaptationuk
dc.titleНапрями корекційної роботи із дітьми, які заїкаютьсяuk
dc.title.alternativeWays of corrective work with the stunning childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf256.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.