Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Title: Напрями корекційної роботи із дітьми, які заїкаються
Other Titles: Ways of corrective work with the stunning children
Authors: Літовченко, Ольга Василівна
Литовченко, Ольга Васильевна
Litovchenko, Olga Vasylivna
Keywords: заїкання
тілеснозорієнтований підхід
мовленнєва взаємодія
комунікація
психолого-педагогічна адаптація
stuttering
bodily-oriented approach
speech interaction
communication
psycho-pedagogical adaptation
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 66-70.
Abstract: У статті наведено аналіз існуючих методик корекційной роботи з дошкільниками із заїканням та запропоновано комплексний підхід, спрямований на реалізацію основних завдань: розвиток інтегративної діяльності головного мозку шляхом використання тілеснозорієнтованих підходів у психокорекційній роботі з дітьми, розвиток навичок використання невербальних способів спілкування, розвиток просодичного боку мовлення, формування загального і мовленнєвого дихання, підвищення самооцінки дитини. Stuttering is one of the most complex and long-running speech disorders which is characterized by a breakdown in the tempo, rhythm and smoothness of expressive speech, conditioned by the convulsive state of the muscles of the speech apparatus, with the predominant disruption of the communicative function.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf256.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.