Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Назва: Критерії, показники та рівні сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки
Інші назви: Criteria, indicators and levels of culture of the interpersonal creative interaction demonstrated by the future teachers of musical art in the process of vocal training
Автори: Lai, Xiaogian
Ключові слова: культура міжособистісної творчої взаємодії
учитель музичного мистецтва
вокальна підготовка
критерій
показник
рівень сформованості
culture of interpersonal creative interaction
teacher of Musical Art
vocal training
criterion
index
level of formation
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лай Сяоцянь Критерії, показники та рівні сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Сяоцянь Лай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 53-57.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено й схарактеризовано основні критерії оцінки сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва: мотиваційно- інтенціональний, пізнавально-інформаційний, досвідно-комунікативний та особистісно творчий. Для кожного критерію встановлено й обґрунтовано показники, які його характеризують. Проаналізовано рівні сформованості показників культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки – низький (інтуїтивний), середній (репродуктивний), високий (творчий). Визначено, що критерії, показники та рівні забезпечать можливість оцінити сформованість культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва, що є перспективою подальших досліджень з метою підвищення ефективності професійної музично-педагогічної освіти. The problem of improving education, improving its quality, and achieving a high level of competitiveness in the labour market for future specialists occupies a special place among the urgent and widely debated issues at the present stage. In these discussions it is constantly emphasized that creative communication as a manifestation of the communicative competence of an individual is one of the conditions for success in all spheres of professional activity, since any specialist participates in information exchange, actively interacts with other people. From these positions, the culture of interpersonal creative interaction, having a social nature, is one of the most important factors contributing to the formation and development of personality, the possibility of its inclusion in the process of creation. The aim of the article is to analyse the criteria, indicators and levels of culture formation of interpersonal creative interaction demonstrated by the future teachers of Musical Art in the process of vocal training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lai Xiaoqian.pdf241.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.