Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLai, Xiaogian-
dc.date.accessioned2019-09-12T10:39:27Z-
dc.date.available2019-09-12T10:39:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛай Сяоцянь Критерії, показники та рівні сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Сяоцянь Лай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 53-57.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838-
dc.description.abstractУ статті визначено й схарактеризовано основні критерії оцінки сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва: мотиваційно- інтенціональний, пізнавально-інформаційний, досвідно-комунікативний та особистісно творчий. Для кожного критерію встановлено й обґрунтовано показники, які його характеризують. Проаналізовано рівні сформованості показників культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки – низький (інтуїтивний), середній (репродуктивний), високий (творчий). Визначено, що критерії, показники та рівні забезпечать можливість оцінити сформованість культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва, що є перспективою подальших досліджень з метою підвищення ефективності професійної музично-педагогічної освіти. The problem of improving education, improving its quality, and achieving a high level of competitiveness in the labour market for future specialists occupies a special place among the urgent and widely debated issues at the present stage. In these discussions it is constantly emphasized that creative communication as a manifestation of the communicative competence of an individual is one of the conditions for success in all spheres of professional activity, since any specialist participates in information exchange, actively interacts with other people. From these positions, the culture of interpersonal creative interaction, having a social nature, is one of the most important factors contributing to the formation and development of personality, the possibility of its inclusion in the process of creation. The aim of the article is to analyse the criteria, indicators and levels of culture formation of interpersonal creative interaction demonstrated by the future teachers of Musical Art in the process of vocal training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкультура міжособистісної творчої взаємодіїuk
dc.subjectучитель музичного мистецтваuk
dc.subjectвокальна підготовкаuk
dc.subjectкритерійuk
dc.subjectпоказникuk
dc.subjectрівень сформованостіuk
dc.subjectculture of interpersonal creative interactionuk
dc.subjectteacher of Musical Artuk
dc.subjectvocal traininguk
dc.subjectcriterionuk
dc.subjectindexuk
dc.subjectlevel of formationuk
dc.titleКритерії, показники та рівні сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовкиuk
dc.title.alternativeCriteria, indicators and levels of culture of the interpersonal creative interaction demonstrated by the future teachers of musical art in the process of vocal traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lai Xiaoqian.pdf241.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.