Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Title: Критерії, показники та рівні сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки
Other Titles: Критерии, показатели и уровни сформированности культуры межличностного творческого взаимодействия будущих учителей музыкального искусства в процессе вокальной подготовки
Criteria, indicators and levels of culture of the interpersonal creative interaction demonstrated by the future teachers of musical art in the process of vocal training
Authors: Лай, Сяоцянь
Lai, Xiaogian
Keywords: культура міжособистісної творчої взаємодії
учитель музичного мистецтва
вокальна підготовка
критерій
показник
рівень сформованості
культура межличностного творческого взаимодействия
учитель музыкального искусства
вокальная подготовка
критерий
показатель
уровень сформированности
culture of interpersonal creative interaction
teacher of Musical Art
vocal training
criterion
index
level of formation
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лай Сяоцянь Критерії, показники та рівні сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Сяоцянь Лай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 53-57.
Abstract: У статті визначено й схарактеризовано основні критерії оцінки сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва: мотиваційно- інтенціональний, пізнавально-інформаційний, досвідно-комунікативний та особистісно творчий. Для кожного критерію встановлено й обґрунтовано показники, які його характеризують. Проаналізовано рівні сформованості показників культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки – низький (інтуїтивний), середній (репродуктивний), високий (творчий). Визначено, що критерії, показники та рівні забезпечать можливість оцінити сформованість культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва, що є перспективою подальших досліджень з метою підвищення ефективності професійної музично-педагогічної освіти. В статье определены и охарактеризованы основные критерии оценки сформированности культуры межличностного творческого взаимодействия будущих учителей музыкального искусства: мотивационно-интенциональный, познавательно-информационный, опытно-коммуникативный и личностно-творческий.Для каждого критерия установлены и обоснованы показатели, которые его характеризуют. Проанализированы уровни сформированности показателей культуры межличностного творческого взаимодействия будущих учителей музыкального искусства в процессе вокальной подготовки – низкий (интуитивный), средний (репродуктивный), высокий (творческий). Представленные критерии, показатели и уровни обеспечат возможность оценить сформированность культуры межличностного творческого взаимодействия будущих учителей музыкального искусства, что является перспективой дальнейших исследований с целью повышения эффективности профессионального музыкально-педагогического образования. The problem of improving education, improving its quality, and achieving a high level of competitiveness in the labour market for future specialists occupies a special place among the urgent and widely debated issues at the present stage. In these discussions it is constantly emphasized that creative communication as a manifestation of the communicative competence of an individual is one of the conditions for success in all spheres of professional activity, since any specialist participates in information exchange, actively interacts with other people. From these positions, the culture of interpersonal creative interaction, having a social nature, is one of the most important factors contributing to the formation and development of personality, the possibility of its inclusion in the process of creation. The aim of the article is to analyse the criteria, indicators and levels of culture formation of interpersonal creative interaction demonstrated by the future teachers of Musical Art in the process of vocal training.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lai Xiaoqian.pdf241.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.