Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3755
Title: До проблеми розвитку музичного мислення студентів у процесі контекстного навчання
Other Titles: К проблеме развития музыкального мышления студентов в процессе контекстного обучения
To the question of development of musical thinking formation of students in the process of context study
Authors: Sun Peng Fei
Сунь Пенфей
Сунь Пенфей
Keywords: мислення
музичне мислення
контекст
контекстне навчання
thinking
musical thinking formation
context
context study
thinking
musical thinking formation
context
context study
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Сунь Пенфей До проблеми розвитку музичного мислення студентів у процесі контекстного навчання / Сунь Пенфей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2012. - №7-8. - С.
Abstract: У статті розглянута проблема розвитку музичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі контекстного навчання. Визначено сутність поняття «музичне мислення».Розкрито особливості розвитку музичного мислення студентів на основі контекстного підходу. В статье рассмотрена проблема развития музыкального мышления будущих учителей музыкального искусства в процессе контекстного обучения. Определена сущность понятия «музыкальное мышление». Раскрыты особенности развития музыкального мышления студентов на основе контекстного подхода. The article touches upon of the problem of development of musical thinking formation of the future teachers of music in the process of context study. The author gave a definition of the concept of «musical thinking formation». The article reveals the features of the development of musical thinking formation of students by context–approach.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3755
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sun Penfey.pdf121.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.