Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSun Peng Fei-
dc.contributor.authorСунь Пенфей-
dc.date.accessioned2019-09-10T08:16:36Z-
dc.date.available2019-09-10T08:16:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСунь Пенфей До проблеми розвитку музичного мислення студентів у процесі контекстного навчання / Сунь Пенфей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2012. - №7-8. - С.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3755-
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема розвитку музичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі контекстного навчання. Визначено сутність поняття «музичне мислення».Розкрито особливості розвитку музичного мислення студентів на основі контекстного підходу. The article touches upon of the problem of development of musical thinking formation of the future teachers of music in the process of context study. The author gave a definition of the concept of «musical thinking formation». The article reveals the features of the development of musical thinking formation of students by context–approach.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectмузичне мисленняuk
dc.subjectконтекстuk
dc.subjectконтекстне навчанняuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectmusical thinking formationuk
dc.subjectcontextuk
dc.subjectcontext studyuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectmusical thinking formationuk
dc.subjectcontextuk
dc.subjectcontext studyuk
dc.titleДо проблеми розвитку музичного мислення студентів у процесі контекстного навчанняuk
dc.title.alternativeTo the question of development of musical thinking formation of students in the process of context studyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sun Penfey.pdf121.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.