Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3675
Назва: Структура методичної компетентності майбутніх учителів інформатики та модель її набуття
Інші назви: Metodical competence of future teachers of informatics and the model of its acquisition
Автори: Сметаніна, Л. С.
Smetanina, L. S.
Ключові слова: професійна компетентність
методична компетентність
вчителі інформатики
компоненти методичної компетентності
структура методичної компетентності
professional competencies
metodical competence
teacher of information science
metodical competence components
metodical competence structure
activity approach
professionally important qualities
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 204-210.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання визначення сутності та структури методичної компетентності майбутніх учителів інформатики. Розроблено модель впливу на формування методичної компетентності майбутніх учителів інформатики. The questions of determination of essence and structure of metodical competence of future teachers of informatics are considered in the article. The model of influence on forming of methodical competence of future teachers of informatics is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3675
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smetanina.pdf780.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.