Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСметаніна, Л. С.-
dc.contributor.authorSmetanina, L. S.-
dc.date.accessioned2019-09-05T10:48:06Z-
dc.date.available2019-09-05T10:48:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 204-210.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3675-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання визначення сутності та структури методичної компетентності майбутніх учителів інформатики. Розроблено модель впливу на формування методичної компетентності майбутніх учителів інформатики. The questions of determination of essence and structure of metodical competence of future teachers of informatics are considered in the article. The model of influence on forming of methodical competence of future teachers of informatics is developed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectвчителі інформатикиuk
dc.subjectкомпоненти методичної компетентностіuk
dc.subjectструктура методичної компетентностіuk
dc.subjectprofessional competenciesuk
dc.subjectmetodical competenceuk
dc.subjectteacher of information scienceuk
dc.subjectmetodical competence componentsuk
dc.subjectmetodical competence structureuk
dc.subjectactivity approachuk
dc.subjectprofessionally important qualitiesuk
dc.titleСтруктура методичної компетентності майбутніх учителів інформатики та модель її набуттяuk
dc.title.alternativeMetodical competence of future teachers of informatics and the model of its acquisitionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smetanina.pdf780.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.