Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3675
Title: Структура методичної компетентності майбутніх учителів інформатики та модель її набуття
Other Titles: Metodical competence of future teachers of informatics and the model of its acquisition
Authors: Сметаніна, Л. С.
Smetanina, L. S.
Keywords: професійна компетентність
методична компетентність
вчителі інформатики
компоненти методичної компетентності
структура методичної компетентності
professional competencies
metodical competence
teacher of information science
metodical competence components
metodical competence structure
activity approach
professionally important qualities
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 204-210.
Abstract: У статті розглянуті питання визначення сутності та структури методичної компетентності майбутніх учителів інформатики. Розроблено модель впливу на формування методичної компетентності майбутніх учителів інформатики. The questions of determination of essence and structure of metodical competence of future teachers of informatics are considered in the article. The model of influence on forming of methodical competence of future teachers of informatics is developed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3675
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf780.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.