Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3641
Title: Модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів- філологів
Other Titles: The role perspective model in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising
Authors: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Яблонская, Татьяна Николаевна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Keywords: модель
рольова перспектива
рольова ситуація
принцип рольової перспективи
педагогічна підготовка
model
role perspective
role situation
the principle of the role perspective
pedagogical training
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 103-113.
Abstract: У статті теоретично обґрунтовується структурна модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів, конкретизується зміст цільового, змістово-процесуального та оціночного блоків, ії етапи, технологія, засоби реалізації рольової перспективи в процесі оволодіння майбутніми учителями-філологами педагогічними знаннями. The structural model of the role perspective in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising, the contents of purposeful, contents-process and estimating blocks, its stages, technology, the ways of the role perspective realization in the process of future teachers-philologists’ pedagogical knowledge possessing.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3641
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf640.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.