Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3641| Title: | Модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів- філологів |
| Other Titles: | The role perspective model in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising |
| Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
| Keywords: | модель рольова перспектива рольова ситуація принцип рольової перспективи педагогічна підготовка model role perspective role situation the principle of the role perspective pedagogical training |
| Issue Date: | 2012 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 103-113. |
| Abstract: | У статті теоретично обґрунтовується структурна модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів, конкретизується зміст цільового, змістово-процесуального та оціночного блоків, ії етапи, технологія, засоби реалізації рольової перспективи в процесі оволодіння майбутніми учителями-філологами педагогічними знаннями. The structural model of the role perspective in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising, the contents of purposeful, contents-process and estimating blocks, its stages, technology, the ways of the role perspective realization in the process of future teachers-philologists’ pedagogical knowledge possessing. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3641 |
| Appears in Collections: | 2012 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.