Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯблонська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЯблонская, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorYablonska, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-09-04T12:22:49Z-
dc.date.available2019-09-04T12:22:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 103-113.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3641-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовується структурна модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів, конкретизується зміст цільового, змістово-процесуального та оціночного блоків, ії етапи, технологія, засоби реалізації рольової перспективи в процесі оволодіння майбутніми учителями-філологами педагогічними знаннями. The structural model of the role perspective in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising, the contents of purposeful, contents-process and estimating blocks, its stages, technology, the ways of the role perspective realization in the process of future teachers-philologists’ pedagogical knowledge possessing.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectрольова перспективаuk
dc.subjectрольова ситуаціяuk
dc.subjectпринцип рольової перспективиuk
dc.subjectпедагогічна підготовкаuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectrole perspectiveuk
dc.subjectrole situationuk
dc.subjectthe principle of the role perspectiveuk
dc.subjectpedagogical traininguk
dc.titleМодель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів- філологівuk
dc.title.alternativeThe role perspective model in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raisinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf640.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.