Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3593
Назва: Функціональна економічна грамотність майбутнього фахівця як основа його компетентності
Інші назви: Функциональная экономическая грамотность будущего специалиста как основа его компетентности
Functional economic literacy of the future specialist as the basis of his competence
Автори: Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Ganna Oleksandrivna
Реброва, Анна Александровна
Ключові слова: компетентність
грамотність
функціональна грамотність
економічна грамотність
принцип фахової спрямованості викладання
компетентность
грамотность
функциональная грамотность
экономическая грамотность
принцип профессиональной направленности преподавания
competence
literacy
functional literacy
economic literacy
the principle of a professional orientation of teaching
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Реброва Г. О. Функціональна економічна грамотність майбутнього фахівця як основа його компетентності / Г. О. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 66-72.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються наукові позиції щодо різновидів функціональної грамотності та її значущості у формуванні компетентності фахівця. На прикладі економічної грамотності показано доцільність застосування фахової спрямованості викладання гуманітарних дисциплін на основі їх інтеграційних зв’язків. В статье освещаются научные позиции относительно разновидностей функциональной грамотности и ее значимости в формировании компетентности специалиста. На примере экономической грамотности показана целесообразность применения профессиональной направленности преподавания гуманитарных дисциплин на основе их интеграционных связей. The article of Rebrova A. A. «Functional economic literacy of a future professional as the basis of his competence» reveals the scientific principles relatively to the types of a functional literacy and its significance in the formation of specialist’s competence. The expediency of a professional orientation’s applying in humanities teaching on the basis of their integration ties are shown on the example of the economic literacy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3593
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova G. O..pdf98.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.