Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3593
Title: Функціональна економічна грамотність майбутнього фахівця як основа його компетентності
Other Titles: Функциональная экономическая грамотность будущего специалиста как основа его компетентности
Functional economic literacy of the future specialist as the basis of his competence
Authors: Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Hanna Oleksandrivna
Реброва, Анна Александровна
Keywords: компетентність
грамотність
функціональна грамотність
економічна грамотність
принцип фахової спрямованості викладання
компетентность
грамотность
функциональная грамотность
экономическая грамотность
принцип профессиональной направленности преподавания
competence
literacy
functional literacy
economic literacy
the principle of a professional orientation of teaching
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Реброва Г. О. Функціональна економічна грамотність майбутнього фахівця як основа його компетентності / Г. О. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 66-72.
Abstract: У статті висвітлюються наукові позиції щодо різновидів функціональної грамотності та її значущості у формуванні компетентності фахівця. На прикладі економічної грамотності показано доцільність застосування фахової спрямованості викладання гуманітарних дисциплін на основі їх інтеграційних зв’язків. В статье освещаются научные позиции относительно разновидностей функциональной грамотности и ее значимости в формировании компетентности специалиста. На примере экономической грамотности показана целесообразность применения профессиональной направленности преподавания гуманитарных дисциплин на основе их интеграционных связей. The article of Rebrova A. A. «Functional economic literacy of a future professional as the basis of his competence» reveals the scientific principles relatively to the types of a functional literacy and its significance in the formation of specialist’s competence. The expediency of a professional orientation’s applying in humanities teaching on the basis of their integration ties are shown on the example of the economic literacy.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3593
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova G. O..pdf98.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.