Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3565
Назва: Етапи формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури до корекційно-оздоровчої роботи в загальноосвітній школі
Інші назви: Stages of formation of professional competence of future teachers of physical training to correctional and health improvement work in a comprehensive school
Автори: Токарєва, Станіслава Валеріївна
Tokareva, Stanislava Valeryivna
Ключові слова: професійна компетентність
майбутній учитель
корекційної-оздоровча робота
professional competence
future teacher
correction and health improvement work
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Токарєва С. В. Етапи формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури до корекційно-оздоровчої роботи в загальноосвітній школі / С. В. Токарєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 83-89.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається етапність формування професійної компетентності до корекційно-оздоровчої роботи майбутніх учителів фізичної культури. Визначено і охарактеризовано три етапи формування професійної компетентності до корекційно-оздоровчої роботі у майбутніх учителів у процесі їх навчання. The article discusses the gradual formation of professional competence to correction and health improvement work in the future teachers of physical culture. Identify and describe the three phase formation of professional competence to correction and health improvement work in the future teachers in the course of their training. This is preparatory, reproductively- active and professionally-creative stages. Describes the activities that provide a systematic formation of professional competence to the corrective-recreation work, that are conducted with students at each stage. The first step is the accumulation of knowledge and skills in disciplines as psycho-pedagogical, anatomical physiological cycles, and the disciplines of sports cycle methodology, which are the basis of the corrective and health competence of the future teacher of physical culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3565
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tokareva.pdf512.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.