Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТокарєва, Станіслава Валеріївна-
dc.contributor.authorTokareva, Stanislava Valeryivna-
dc.date.accessioned2019-09-03T08:47:54Z-
dc.date.available2019-09-03T08:47:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТокарєва С. В. Етапи формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури до корекційно-оздоровчої роботи в загальноосвітній школі / С. В. Токарєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 83-89.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3565-
dc.description.abstractУ статті розглядається етапність формування професійної компетентності до корекційно-оздоровчої роботи майбутніх учителів фізичної культури. Визначено і охарактеризовано три етапи формування професійної компетентності до корекційно-оздоровчої роботі у майбутніх учителів у процесі їх навчання. The article discusses the gradual formation of professional competence to correction and health improvement work in the future teachers of physical culture. Identify and describe the three phase formation of professional competence to correction and health improvement work in the future teachers in the course of their training. This is preparatory, reproductively- active and professionally-creative stages. Describes the activities that provide a systematic formation of professional competence to the corrective-recreation work, that are conducted with students at each stage. The first step is the accumulation of knowledge and skills in disciplines as psycho-pedagogical, anatomical physiological cycles, and the disciplines of sports cycle methodology, which are the basis of the corrective and health competence of the future teacher of physical culture.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectкорекційної-оздоровча роботаuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.subjectcorrection and health improvement workuk
dc.titleЕтапи формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури до корекційно-оздоровчої роботи в загальноосвітній школіuk
dc.title.alternativeStages of formation of professional competence of future teachers of physical training to correctional and health improvement work in a comprehensive schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tokareva.pdf512.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.