Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3564
Назва: Емоційний розвиток молодших школярів засобами мультиплікації
Інші назви: The development of primary school pupils’ affection by using animated cartoon as the therapy
Автори: Дишель, Катерина Анатоліївна
Dyshel, Kateryna Anatoliyivna
Ключові слова: мультиплікація
психологічний вплив мультиплікації
емоції
емоційна регуляція
емоціогенні чинники
аудіальна, візуальна, емоційно-гностична функції емоцій
animated cartoon
the animated means
the psychological impact of animated cartoon
emotions
emotional regulation
emotiogenic factors
audio function of emotions
visual function of emotions, emotional – gnostic function of emotions
cartoon therapy
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Дишель К. А. Емоційний розвиток молодших школярів засобами мультиплікації / К. А. Дишель // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 76-83.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обумовлено важливість вивчення впливу мультиплікації на особистість дитини. Представлено, що мультиплікація за своїм психологічним значенням відіграє важливу роль у розвитку особистості дитини. Виділено три групи мультиплікаційних засобів впливу на емоційний розвиток: аудіальні, візуальні, емоційно-гностичні. Побудовано теоретичну модель дослідження мультиплікаційних засобів як чинника емоційного розвитку молодших школярів. The article contains the information about the animated cartoons, which always attract the child’s attention. The watching of animated cartoons is one of the usual form of children’s activities that has the greatest psychological influence on their affection. The aim of our research is theempirical analysis of the animated means as a factor of development of primary school pupil’s affections. The emotiogenic effect allows choosing the principal complexes among them. In case of defining them, we will be able to understand the role of animated means in the emotional development of pupils and construct the systems, focused on effective use of education process and on selection of means that correct undesirable conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3564
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyshel.pdf520.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.