Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524
Назва: Тестування функціональних можливостей центральної нервової системи студентів у межах дисципліни «фізичне виховання»
Інші назви: Testing of functional capabilities of students’ central nervous system within the discipline “physical education”
Автори: Самокиш, Іван Іванович
Samokysh, Іvan Іvanovych
Самокиш, Иван Иванович
Ключові слова: функціональні можливості
центральна нервова система
проста зорово-рухова реакція
омега-потенціал
студенти
функціональне тестування
functionality
central nervous system
a simple visual-motor reaction
omega-potential
students
functional testing
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Самокиш І. І. Тестування функціональних можливостей центральної нервової системи студентів у межах дисципліни «фізичне виховання» / І. І. Самокиш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 123-127.
Короткий огляд (реферат): В статті наведені матеріали вивчення особливостей реакції центральної нервової системи (ЦНС) студентів 17-19 років на дозоване фізичне навантаження зі зміною потужності за замкненим циклом в рамках навчально-виховного процесу фізичного виховання. Встановлено вікові діапазони коливань показників рефлексометрії та омегаметрії у фоновому стані, під час функціонального тестування та в ранній період відновлення після тестового навантаження. На основі проведених досліджень були отримані нові данні, які доповнюють знання у напрямі вивчення функціональних можливостей ЦНС студентської молоді. Встановлено, що запропоноване функціональне тестування є безпечним для здоров’я студентів та не викликає перенапружень з боку ЦНС. There appear to be no scientific papers dedicated to the issues of the adaptation of students’ central nervous system to physical and mental stresses. Taking into consideration the fact that the beginning of an academic year and students session are a kind of a stressful period (intense mental work, taking tests and examinations, changes in climate and living conditions, biorhythms, etc.), which causes substantial adaptation of the organism adjustment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf367.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.