Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/344
Назва: Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти
Інші назви: Developm ent of oral speech the students of the first class in the process of learning the letters
Автори: Вовкотруб, Раїса Петрівна
Vovkotrub, Raisa Petrivna
Ключові слова: мовлення
навчання грамоти
розвиток усного мовлення
слово
словосполучення
речення
зв’язне висловлення
монологічне мовлення
speech of grammar
development of oral speech
a word
word-combination
sentences
the coherent statement
monologue speech
Дата публікації: 2005
Видавництво: Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Вовкотруб Р. П. Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Раїса Петрівна Вовкотруб; наук. кер. В. А. Трунова; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2005. – 270 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розкрито сутність та обґрунтовано проблему розвитку усного мовлення першокласників, дібрано методи спостереження, аналогії, словесний (бесіда, розповідь, міркування), запропоновано дидактичне та методичне забезпечення. Розроблено й експериментально апробовано методику мовленнєвого розвитку, що включає роботу над словом, словосполученням, реченням, побудовою зв’язних висловлень: переказу, розповіді, опису, міркування. Визначено критерії, показники і рівні сформованості мовленнєвих навичок (високий, достатній, середній, початковий), розроблено лінгводидактичну модель розвитку усного мовлення першокласників під час навчання грамоти. The thesis study the nature and the problems of the formation of oral speech abilities for the first year school children, regard the methods and suggest the didactic means. The effective methods for the development of oral speech during the teaching of writing and reading abilities are defined the following: observation, analogy, verbal (conversation, story telling, reasoning ). The selection of methods is made on the basis of their functions, regarding the level of psychological, intellectual and speaking development of children. The speech methods development includes the work with a word, word combinations, sentences, the construction of the down link expressions: dialogue, monologue (retelling, describing, reasoning). The author suggests the exercises and methods aiming from one hand, to use the dictionary, and from other — to develop the skills to use a word. Only having the experience to select a word, to clarify it's lexical meaning, being experienced in word and sentence building the school. Children can competently express their thoughts, through the building of the down link expression. The described methods enable us on the basis of the obtained results to make a conclusion about its expediency and efficiency. It can be utilized by the teachers of initial classes of comprehensive schools, the same as by the teachers of higher educational establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/344
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вовкотруб Раїса Петрівна (1).pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.