Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3392
Назва: Музична грамотність як теоретичне поняття
Інші назви: Musical literacy as a theoretical concept
Автори: Сян Чжао
Sian Zhao
Ключові слова: musical writing system
musical literacy
technique of musical training
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сян Чжао. Музична грамотність як теоретичне поняття / Сян Чжао // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 190-200.
Короткий огляд (реферат): In given clause the category « musical literacy » in its relation to other concepts and categories of the musical theory and musical pedagogics is examined. The ethymology of a word gramotnost’ (literacy) is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3392
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sian Zhao.pdf556.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.