Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСян Чжао-
dc.contributor.authorSian Zhao-
dc.date.accessioned2019-08-21T13:12:22Z-
dc.date.available2019-08-21T13:12:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСян Чжао. Музична грамотність як теоретичне поняття / Сян Чжао // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 190-200.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3392-
dc.description.abstractIn given clause the category « musical literacy » in its relation to other concepts and categories of the musical theory and musical pedagogics is examined. The ethymology of a word gramotnost’ (literacy) is investigated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectmusical writing systemuk
dc.subjectmusical literacyuk
dc.subjecttechnique of musical traininguk
dc.titleМузична грамотність як теоретичне поняттяuk
dc.title.alternativeMusical literacy as a theoretical conceptuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sian Zhao.pdf556.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.