Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386
Назва: Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів
Інші назви: The components of theory model of form china students cognitive interesting to ukrainean folk song
Автори: Лі Чжаофен
Li Zhaofeng
Ключові слова: пізнавальний інтерес
компоненти структури
принципи
педагогічні умови
етапи формування
cognitive interest
structure components
principles
pedagogic conditions
stages of form
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лі Чжаофен. Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів / Лі Чжаофен // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 146-150.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю. In this article are considerd the general theoretic model components of form cognitive interest to Ukrainian folk song future China music teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf512.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.