Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386
Title: Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів
Other Titles: The components of theory model of form china students cognitive interesting to ukrainean folk song
Authors: Лі Чжаофен
Li Zhaofeng
Keywords: пізнавальний інтерес
компоненти структури
принципи
педагогічні умови
етапи формування
cognitive interest
structure components
principles
pedagogic conditions
stages of form
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лі Чжаофен. Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів / Лі Чжаофен // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 146-150.
Abstract: У статті розглянуті основні складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю. In this article are considerd the general theoretic model components of form cognitive interest to Ukrainian folk song future China music teachers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf512.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.