Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лі Чжаофен | - |
dc.contributor.author | Li Zhaofeng | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-21T12:17:26Z | - |
dc.date.available | 2019-08-21T12:17:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Лі Чжаофен. Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів / Лі Чжаофен // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 146-150. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті основні складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю. In this article are considerd the general theoretic model components of form cognitive interest to Ukrainian folk song future China music teachers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk |
dc.subject | компоненти структури | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | етапи формування | uk |
dc.subject | cognitive interest | uk |
dc.subject | structure components | uk |
dc.subject | principles | uk |
dc.subject | pedagogic conditions | uk |
dc.subject | stages of form | uk |
dc.title | Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів | uk |
dc.title.alternative | The components of theory model of form china students cognitive interesting to ukrainean folk song | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.