Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛі Чжаофен-
dc.contributor.authorLi Zhaofeng-
dc.date.accessioned2019-08-21T12:17:26Z-
dc.date.available2019-08-21T12:17:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛі Чжаофен. Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів / Лі Чжаофен // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 146-150.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3386-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю. In this article are considerd the general theoretic model components of form cognitive interest to Ukrainian folk song future China music teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпізнавальний інтересuk
dc.subjectкомпоненти структуриuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectетапи формуванняuk
dc.subjectcognitive interestuk
dc.subjectstructure componentsuk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjectpedagogic conditionsuk
dc.subjectstages of formuk
dc.titleСкладові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентівuk
dc.title.alternativeThe components of theory model of form china students cognitive interesting to ukrainean folk songuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf512.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.