Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3369
Назва: Теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної занедбаності школярів
Інші назви: Theoretical foundations of study of students’ pedagogical neglection problem
Автори: Пилипюк, К.М.
Pylypyuk, K. M.
Ключові слова: педагогічна занедбаність
корекційний підхід
непропорційна ідентифікація
гуманістична парадигма
educational neglection
correctional approach
disproportionate identification
humanistic paradigm
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Пилипюк К. М. Теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної занедбаності школярів / К. М. Пилипюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 158-167.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду феномену: „педагогічна занедбаність“ і дослідженню деяких особливостей поведінки педагогічно занедбаних дітей. Розглянуто рекомендації та методи (наприклад, педагогічний підхід М. Монтесорі), що направлені на корекційну роботу з педагогічно занедбаними підлітками. The article is devoted to the examination of the “educational neglection” phenomenon and to the research of some behavior features by pedagogically neglected children. Some recommendations and methods (such as pedagogical approach of M. Montessori) concerning the correction work with pedagogically neglected children are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3369
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pylypyk.pdf536.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.