Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипюк, К.М.-
dc.contributor.authorPylypyuk, K. M.-
dc.date.accessioned2019-08-21T11:09:30Z-
dc.date.available2019-08-21T11:09:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПилипюк К. М. Теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної занедбаності школярів / К. М. Пилипюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 158-167.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3369-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду феномену: „педагогічна занедбаність“ і дослідженню деяких особливостей поведінки педагогічно занедбаних дітей. Розглянуто рекомендації та методи (наприклад, педагогічний підхід М. Монтесорі), що направлені на корекційну роботу з педагогічно занедбаними підлітками. The article is devoted to the examination of the “educational neglection” phenomenon and to the research of some behavior features by pedagogically neglected children. Some recommendations and methods (such as pedagogical approach of M. Montessori) concerning the correction work with pedagogically neglected children are considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічна занедбаністьuk
dc.subjectкорекційний підхідuk
dc.subjectнепропорційна ідентифікаціяuk
dc.subjectгуманістична парадигмаuk
dc.subjecteducational neglectionuk
dc.subjectcorrectional approachuk
dc.subjectdisproportionate identificationuk
dc.subjecthumanistic paradigmuk
dc.titleТеоретичні засади дослідження проблеми педагогічної занедбаності школярівuk
dc.title.alternativeTheoretical foundations of study of students’ pedagogical neglection problemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pylypyk.pdf536.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.