Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3366
Назва: Теоретико-методологічні засади дослідження діяльнісно-операційного компоненту науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики
Інші назви: Theoretical and methodological basics of the active and operational component of future compuer science teachers’ scientific and cognitive competence
Автори: Кожухар, Ж. В.
Kozhukhar, Zhanna
Ключові слова: компетентность
научно-познавательная компетентность
деятельностно-операционный компонент
система самостоятельных заданий
компетентність
науково-пізнавальна компетентність
діяльнісно-операційний компонент
система самостійних завдань
competence
scientific and cognitive competence
active and operational component
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кожухар Ж. В. Теоретико-методологічні засади дослідження діяльнісно-операційного компоненту науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 145-153.
Короткий огляд (реферат): В статье сформулировано понятие «научно-познавательная компетентность». Рассматривается процесс формирования деятельностно-операционного компонента научно-познавательной компетентности будущих учителей информатики. Проанализированы и выделены педагогические условия формирования данной компетентности в процессе высшего образования. У статті сформульовано поняття «науково-пізнавальна компетентність». Розглядається процес формування діяльнісно-операційного компонента науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. Проаналізовано та виділено педагогічні умови формування даної компетентності в процесі вищої освіти. In the article the concept “scientific and cognitive competence” is formulated. The process of formation of the active-operational component of future computer science teachers’ scientific-cognitive competence is considered. The pedagogical means of formation of this competency are analyzed and underlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3366
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozhukhar teor.pdf532.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.