Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3333
Назва: Методологічні засади фахової підготовки майбутніх учителів музики: синергетичний аспект
Інші назви: Methodological bases of professional training future teachers of music: synergistic aspect
Автори: Ван Сяочень
Wang Xiaochen
Ключові слова: навчальна діяльність
фахова компетентність
етнічність
педагогічна взаємодія
філософський підхід
суб’єкти навчального процесу
синергетичний підхід
the scientific activity
the ethnicity
the professional competence
the pedagogical interaction
the philosophical approach
the subjects of the educational process
the synergistic approach
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ван Сяочень. Методологічні засади фахової підготовки майбутніх учителів музики: синергетичний аспект / Ван Сяочень // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 25-32.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто філософсько–методологічне підґрунтя фахової підготовки майбутніх учителів музики. Феномен педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу розглядається крізь призму синергетичного підходу. The article deals with the problem of the artistic and pedagogical training of the music teachers in the modernization of educational system in Ukraine and China integration into the global educational community. A scientific explanation of the functional–content features of the artistic and educational activities is argued, the original interpretation of the content and the forms of classes is provided, the pedagogical conditions and the ways of optimization of professional training are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3333
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf147.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.