Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВан Сяочень-
dc.contributor.authorWang Xiaochen-
dc.date.accessioned2019-08-21T08:22:55Z-
dc.date.available2019-08-21T08:22:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВан Сяочень. Методологічні засади фахової підготовки майбутніх учителів музики: синергетичний аспект / Ван Сяочень // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 25-32.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3333-
dc.description.abstractУ статті розглянуто філософсько–методологічне підґрунтя фахової підготовки майбутніх учителів музики. Феномен педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу розглядається крізь призму синергетичного підходу. The article deals with the problem of the artistic and pedagogical training of the music teachers in the modernization of educational system in Ukraine and China integration into the global educational community. A scientific explanation of the functional–content features of the artistic and educational activities is argued, the original interpretation of the content and the forms of classes is provided, the pedagogical conditions and the ways of optimization of professional training are revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectфахова компетентністьuk
dc.subjectетнічністьuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectфілософський підхідuk
dc.subjectсуб’єкти навчального процесуuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectthe scientific activityuk
dc.subjectthe ethnicityuk
dc.subjectthe professional competenceuk
dc.subjectthe pedagogical interactionuk
dc.subjectthe philosophical approachuk
dc.subjectthe subjects of the educational processuk
dc.subjectthe synergistic approachuk
dc.titleМетодологічні засади фахової підготовки майбутніх учителів музики: синергетичний аспектuk
dc.title.alternativeMethodological bases of professional training future teachers of music: synergistic aspectuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf147.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.