Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242
Title: | Кооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ |
Authors: | Савченко, Р. А. |
Keywords: | кооперація діяльність кооперовано–діяльнісний підхід музично–педагогічна компетентність принципи кооперовано–діяльнісного підходу |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Савченко Р. А. Кооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ / Р. А. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 124-129. |
Abstract: | У статті визначаються важливі концептуальні позиції для розв’язання проблеми формування музично–педагогічної компетентності педагогів, на яких ґрунтується кооперовано–діяльнісний підхід. Кооперовано–діяльнісний підхід трактується як система науково–педагогічних настанов щодо змісту і способу організації підготовки вихователів та музичних керівників ДНЗ, що передбачає необхідність спільної їх навчальної і майбутньої професійної діяльності на засадах співробітництва і співпраці, виходить із діалектичного взаємозв’язку особистісного і соціального та характеризується взаємозумовленістю, взаємодоповненням, взаємовпливом, взаємодопомогою суб’єктів діяльності. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.