Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, Р. А.-
dc.date.accessioned2019-08-19T07:46:36Z-
dc.date.available2019-08-19T07:46:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСавченко Р. А. Кооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ / Р. А. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 124-129.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242-
dc.description.abstractУ статті визначаються важливі концептуальні позиції для розв’язання проблеми формування музично–педагогічної компетентності педагогів, на яких ґрунтується кооперовано–діяльнісний підхід. Кооперовано–діяльнісний підхід трактується як система науково–педагогічних настанов щодо змісту і способу організації підготовки вихователів та музичних керівників ДНЗ, що передбачає необхідність спільної їх навчальної і майбутньої професійної діяльності на засадах співробітництва і співпраці, виходить із діалектичного взаємозв’язку особистісного і соціального та характеризується взаємозумовленістю, взаємодоповненням, взаємовпливом, взаємодопомогою суб’єктів діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкоопераціяuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectкооперовано–діяльнісний підхідuk
dc.subjectмузично–педагогічна компетентністьuk
dc.subjectпринципи кооперовано–діяльнісного підходуuk
dc.titleКооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf815.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.