Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242
Title: Кооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ
Authors: Савченко, Р. А.
Keywords: кооперація
діяльність
кооперовано–діяльнісний підхід
музично–педагогічна компетентність
принципи кооперовано–діяльнісного підходу
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Савченко Р. А. Кооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ / Р. А. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 124-129.
Abstract: У статті визначаються важливі концептуальні позиції для розв’язання проблеми формування музично–педагогічної компетентності педагогів, на яких ґрунтується кооперовано–діяльнісний підхід. Кооперовано–діяльнісний підхід трактується як система науково–педагогічних настанов щодо змісту і способу організації підготовки вихователів та музичних керівників ДНЗ, що передбачає необхідність спільної їх навчальної і майбутньої професійної діяльності на засадах співробітництва і співпраці, виходить із діалектичного взаємозв’язку особистісного і соціального та характеризується взаємозумовленістю, взаємодоповненням, взаємовпливом, взаємодопомогою суб’єктів діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf815.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.