Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242
Назва: | Кооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ |
Автори: | Савченко, Р. А. |
Ключові слова: | кооперація діяльність кооперовано–діяльнісний підхід музично–педагогічна компетентність принципи кооперовано–діяльнісного підходу |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Савченко Р. А. Кооперовано-діяльнісний підхід як методологічна основа формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ / Р. А. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 124-129. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються важливі концептуальні позиції для розв’язання проблеми формування музично–педагогічної компетентності педагогів, на яких ґрунтується кооперовано–діяльнісний підхід. Кооперовано–діяльнісний підхід трактується як система науково–педагогічних настанов щодо змісту і способу організації підготовки вихователів та музичних керівників ДНЗ, що передбачає необхідність спільної їх навчальної і майбутньої професійної діяльності на засадах співробітництва і співпраці, виходить із діалектичного взаємозв’язку особистісного і соціального та характеризується взаємозумовленістю, взаємодоповненням, взаємовпливом, взаємодопомогою суб’єктів діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 815.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.