Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214
Назва: Ситуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентів
Інші назви: Ситуативные и проблемно-ролевые игры на занятиях по иностранному языку как средство предупреждения и преодоления педагогических барьеров студентов
Situational and problem-based role-playing games in foreign language classes as a means of preventing and overcoming students' pedagogical barriers
Автори: Ярославська, Л. І.
Yaroslavska, L. I.
Ключові слова: ситуативні ігри
проблемно-рольові ігри
педагогічні бар’єри
студенти
ситуативные игры
проблемно-ролевые игры
педагогические барьеры
студенты
situational games
problem and role play games
pedagogical barriers
students
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ярославська Л. І. Ситуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентів / Л. І. Ярославська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 126-132.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему подолання педагогічних бар’єрів студентів шляхом проведення з ними на заняттях з іноземної мови ситуативних та проблемно-рольових ігор. Розкрито питання особливостей та вимог щодо їх організації та проведення. Наведено та обґрунтовано результати, що отримані завдяки застосуванню ситуативних та проблемно-рольових ігор на заняттях з іноземної мови з метою подолання педагогічних бар’єрів. В статье освещена проблема преодоления педагогических барьеров студентов путем проведения с ними на занятиях по иностранному языку ситуативных и проблемно-ролевых игр. Раскрываются вопросы особенностей и требований их организации и проведения. Приводятся и обосновываются результаты, полученные благодаря применению ситуативных и проблемно-ролевых игр на занятиях по иностранному языку с целью преодоления педагогических барьеров. In the article the problem of overcoming of students’ pedagogical barriers through carrying out with them situational, problem and role play games at the foreign language classes is described. The issues of peculiarities and demands of their organization and carrying out are revealed. The results received due to carrying out situational, problem and role play games at the foreign language classes with the aim to overcome pedagogical barriers are provided and grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroslavska L.I..pdf693.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.