Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрославська, Л. І.-
dc.contributor.authorYaroslavska, L. I.-
dc.date.accessioned2019-08-16T10:25:16Z-
dc.date.available2019-08-16T10:25:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯрославська Л. І. Ситуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентів / Л. І. Ярославська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 126-132.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3214-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему подолання педагогічних бар’єрів студентів шляхом проведення з ними на заняттях з іноземної мови ситуативних та проблемно-рольових ігор. Розкрито питання особливостей та вимог щодо їх організації та проведення. Наведено та обґрунтовано результати, що отримані завдяки застосуванню ситуативних та проблемно-рольових ігор на заняттях з іноземної мови з метою подолання педагогічних бар’єрів. In the article the problem of overcoming of students’ pedagogical barriers through carrying out with them situational, problem and role play games at the foreign language classes is described. The issues of peculiarities and demands of their organization and carrying out are revealed. The results received due to carrying out situational, problem and role play games at the foreign language classes with the aim to overcome pedagogical barriers are provided and grounded.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectситуативні ігриuk
dc.subjectпроблемно-рольові ігриuk
dc.subjectпедагогічні бар’єриuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectsituational gamesuk
dc.subjectproblem and role play gamesuk
dc.subjectpedagogical barriersuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleСитуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентівuk
dc.title.alternativeSituational and problem-based role-playing games in foreign language classes as a means of preventing and overcoming students' pedagogical barriersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroslavska L.I..pdf693.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.