Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214
Title: Ситуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентів
Other Titles: Ситуативные и проблемно-ролевые игры на занятиях по иностранному языку как средство предупреждения и преодоления педагогических барьеров студентов
Situational and problem-based role-playing games in foreign language classes as a means of preventing and overcoming students' pedagogical barriers
Authors: Ярославська, Л. І.
Yaroslavska, L. I.
Keywords: ситуативні ігри
проблемно-рольові ігри
педагогічні бар’єри
студенти
ситуативные игры
проблемно-ролевые игры
педагогические барьеры
студенты
situational games
problem and role play games
pedagogical barriers
students
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ярославська Л. І. Ситуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентів / Л. І. Ярославська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 126-132.
Abstract: У статті висвітлено проблему подолання педагогічних бар’єрів студентів шляхом проведення з ними на заняттях з іноземної мови ситуативних та проблемно-рольових ігор. Розкрито питання особливостей та вимог щодо їх організації та проведення. Наведено та обґрунтовано результати, що отримані завдяки застосуванню ситуативних та проблемно-рольових ігор на заняттях з іноземної мови з метою подолання педагогічних бар’єрів. В статье освещена проблема преодоления педагогических барьеров студентов путем проведения с ними на занятиях по иностранному языку ситуативных и проблемно-ролевых игр. Раскрываются вопросы особенностей и требований их организации и проведения. Приводятся и обосновываются результаты, полученные благодаря применению ситуативных и проблемно-ролевых игр на занятиях по иностранному языку с целью преодоления педагогических барьеров. In the article the problem of overcoming of students’ pedagogical barriers through carrying out with them situational, problem and role play games at the foreign language classes is described. The issues of peculiarities and demands of their organization and carrying out are revealed. The results received due to carrying out situational, problem and role play games at the foreign language classes with the aim to overcome pedagogical barriers are provided and grounded.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroslavska L.I..pdf693.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.