Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3199
Назва: Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя
Інші назви: Reputation, credibility, prestige, image of the professional status of teachers
Автори: Васильєва, С. О.
Vasylieva, S. O.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Васильєва С. О. Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя / С. О. Васильєва //Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 146-152.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються поняття «репутація», «авторитет», «престиж», «імідж». Визначено їх спільні та відмінні ознаки. Спільним для цих понять є те, що вони залежать від професіоналізму та моральних якостей окремого вчителя. До спеціальних ознак відносяться мета і результат формування цих понять. The article analyzes the term «reputation», «authority», «prestige», «image». Their common and distinctive features are identified. Common to these concepts is that they depend on the professionalism and moral qualities of the individual teacher. The special features include the purpose and result of the formation of these concepts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3199
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf528.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.