Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильєва, С. О.-
dc.contributor.authorVasylieva, S. O.-
dc.date.accessioned2019-08-15T13:13:24Z-
dc.date.available2019-08-15T13:13:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВасильєва С. О. Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя / С. О. Васильєва //Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 146-152.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3199-
dc.description.abstractУ статті аналізуються поняття «репутація», «авторитет», «престиж», «імідж». Визначено їх спільні та відмінні ознаки. Спільним для цих понять є те, що вони залежать від професіоналізму та моральних якостей окремого вчителя. До спеціальних ознак відносяться мета і результат формування цих понять. The article analyzes the term «reputation», «authority», «prestige», «image». Their common and distinctive features are identified. Common to these concepts is that they depend on the professionalism and moral qualities of the individual teacher. The special features include the purpose and result of the formation of these concepts.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.titleРепутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителяuk
dc.title.alternativeReputation, credibility, prestige, image of the professional status of teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf528.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.