Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3168
Назва: Цільовий компонент моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій
Автори: Данилюк, С. С.
Ключові слова: професійна компетентність
майбутні філологи
компетенція
професійні цінності
мотиви
знання
навички
уміння
комунікативні якості
профессиональная компетентность
будущие филологи
компетенция
профессиональные ценности
мотивы
знания
умения
коммуникативные качества
professional competence
future phіlologists
competence
professional values
motives
knowledge
skills
abilities
communication qualities
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Данилюк С. С. Цільовий компонент моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій / С. С. Данилюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 202-210.
Короткий огляд (реферат): Cтаттю присвячено опису цільового компонента моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті використання в едукаційному процесі Інтернет-технологій. Акцентується увага на виокремленні переліку ознак конкретних реалізацій низки компетенцій у різних видах професійної діяльності. У статті також відображено діапазон професійних цінностей, мотивів навчальної та професійної діяльності, професійних знань, навичок і вмінь. Крім того, визначено комунікативні якості майбутніх філологів. Статья посвящена описанию целевого компонента модели формирования профессиональной компетентности будущих филологов в аспекте использования в эдукационном процессе Интернет-технологий. Акцентируется внимание на выделении перечня признаков конкретных реализаций ряда компетенций в различных видах профессиональной деятельности. В статье также отражен диапазон профессиональных ценностей, мотивов учебной и профессиональной деятельности, профессиональных знаний, навыков и умений. Кроме того, определены коммуникативные качества будущих филологов. The article deals with the description of the target component of the model of formation of future philologists’ professional competence in the aspect of usage of Internet technologies in the educational process. The attention is focused on singling out the list of characteristics of certain implementations of competences in different types of professional activities. A range of professional values, motives of learning and professional activities, professional knowledge, skills and abilities is also reflected in the article. Future philologists’ communication qualities are also identified in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3168
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Danilyk.pdf535.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.