Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанилюк, С. С.-
dc.date.accessioned2019-08-15T09:24:31Z-
dc.date.available2019-08-15T09:24:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДанилюк С. С. Цільовий компонент моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій / С. С. Данилюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 202-210.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3168-
dc.description.abstractCтаттю присвячено опису цільового компонента моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті використання в едукаційному процесі Інтернет-технологій. Акцентується увага на виокремленні переліку ознак конкретних реалізацій низки компетенцій у різних видах професійної діяльності. У статті також відображено діапазон професійних цінностей, мотивів навчальної та професійної діяльності, професійних знань, навичок і вмінь. Крім того, визначено комунікативні якості майбутніх філологів. Статья посвящена описанию целевого компонента модели формирования профессиональной компетентности будущих филологов в аспекте использования в эдукационном процессе Интернет-технологий. Акцентируется внимание на выделении перечня признаков конкретных реализаций ряда компетенций в различных видах профессиональной деятельности. В статье также отражен диапазон профессиональных ценностей, мотивов учебной и профессиональной деятельности, профессиональных знаний, навыков и умений. Кроме того, определены коммуникативные качества будущих филологов. The article deals with the description of the target component of the model of formation of future philologists’ professional competence in the aspect of usage of Internet technologies in the educational process. The attention is focused on singling out the list of characteristics of certain implementations of competences in different types of professional activities. A range of professional values, motives of learning and professional activities, professional knowledge, skills and abilities is also reflected in the article. Future philologists’ communication qualities are also identified in the paper.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні філологиuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectпрофесійні цінностіuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectкомунікативні якостіuk
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk
dc.subjectбудущие филологиuk
dc.subjectкомпетенцияuk
dc.subjectпрофессиональные ценностиuk
dc.subjectмотивыuk
dc.subjectзнанияuk
dc.subjectуменияuk
dc.subjectкоммуникативные качестваuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectfuture phіlologistsuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectprofessional valuesuk
dc.subjectmotivesuk
dc.subjectknowledgeuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectabilitiesuk
dc.subjectcommunication qualitiesuk
dc.titleЦільовий компонент моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danilyk.pdf535.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.