Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3168
Title: Цільовий компонент моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій
Authors: Данилюк, С. С.
Keywords: професійна компетентність
майбутні філологи
компетенція
професійні цінності
мотиви
знання
навички
уміння
комунікативні якості
профессиональная компетентность
будущие филологи
компетенция
профессиональные ценности
мотивы
знания
умения
коммуникативные качества
professional competence
future phіlologists
competence
professional values
motives
knowledge
skills
abilities
communication qualities
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Данилюк С. С. Цільовий компонент моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій / С. С. Данилюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 202-210.
Abstract: Cтаттю присвячено опису цільового компонента моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті використання в едукаційному процесі Інтернет-технологій. Акцентується увага на виокремленні переліку ознак конкретних реалізацій низки компетенцій у різних видах професійної діяльності. У статті також відображено діапазон професійних цінностей, мотивів навчальної та професійної діяльності, професійних знань, навичок і вмінь. Крім того, визначено комунікативні якості майбутніх філологів. Статья посвящена описанию целевого компонента модели формирования профессиональной компетентности будущих филологов в аспекте использования в эдукационном процессе Интернет-технологий. Акцентируется внимание на выделении перечня признаков конкретных реализаций ряда компетенций в различных видах профессиональной деятельности. В статье также отражен диапазон профессиональных ценностей, мотивов учебной и профессиональной деятельности, профессиональных знаний, навыков и умений. Кроме того, определены коммуникативные качества будущих филологов. The article deals with the description of the target component of the model of formation of future philologists’ professional competence in the aspect of usage of Internet technologies in the educational process. The attention is focused on singling out the list of characteristics of certain implementations of competences in different types of professional activities. A range of professional values, motives of learning and professional activities, professional knowledge, skills and abilities is also reflected in the article. Future philologists’ communication qualities are also identified in the paper.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3168
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danilyk.pdf535.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.