Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3167
Назва: Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою
Автори: Вовк, О. І.
Ключові слова: епістемологічні стилі
способи кодування інформації
ментальні репрезентації
способи пізнання
epistemological styles
modes of information coding
mental representations
ways of cognition
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Вовк О. І. Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою / О. І. Вовк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 196-202.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються епістемологічні стилі та способи пізнання й кодування інформації як індивідуальні особливості, які впливають на оволодіння іноземною мовою студентами-філологами. Зокрема, акцентується ідея, що стилі та способи пізнання позначаються на індивідуальних репрезентаційних здібностях студентів і забезпечують якість осмислення інформації. The article investigates the role of epistemological styles in foreign language acquisition. The idea is highlighted that epistemological styles influence students- mental representations and individual modes of information coding, among which the verbal-symbolic, visual, subject-practical and sensory are singled out and described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3167
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovk.pdf525.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.