Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовк, О. І.-
dc.date.accessioned2019-08-15T09:19:40Z-
dc.date.available2019-08-15T09:19:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВовк О. І. Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою / О. І. Вовк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 196-202.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3167-
dc.description.abstractУ статті досліджуються епістемологічні стилі та способи пізнання й кодування інформації як індивідуальні особливості, які впливають на оволодіння іноземною мовою студентами-філологами. Зокрема, акцентується ідея, що стилі та способи пізнання позначаються на індивідуальних репрезентаційних здібностях студентів і забезпечують якість осмислення інформації. The article investigates the role of epistemological styles in foreign language acquisition. The idea is highlighted that epistemological styles influence students- mental representations and individual modes of information coding, among which the verbal-symbolic, visual, subject-practical and sensory are singled out and described.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectепістемологічні стиліuk
dc.subjectспособи кодування інформаціїuk
dc.subjectментальні репрезентаціїuk
dc.subjectспособи пізнанняuk
dc.subjectepistemological stylesuk
dc.subjectmodes of information codinguk
dc.subjectmental representationsuk
dc.subjectways of cognitionuk
dc.titleУрахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовоюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf525.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.