Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк, О. І.-
dc.date.accessioned2019-08-15T09:19:40Z-
dc.date.available2019-08-15T09:19:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВовк О. І. Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою / О. І. Вовк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 196-202.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3167-
dc.description.abstractУ статті досліджуються епістемологічні стилі та способи пізнання й кодування інформації як індивідуальні особливості, які впливають на оволодіння іноземною мовою студентами-філологами. Зокрема, акцентується ідея, що стилі та способи пізнання позначаються на індивідуальних репрезентаційних здібностях студентів і забезпечують якість осмислення інформації. The article investigates the role of epistemological styles in foreign language acquisition. The idea is highlighted that epistemological styles influence students- mental representations and individual modes of information coding, among which the verbal-symbolic, visual, subject-practical and sensory are singled out and described.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectепістемологічні стиліuk
dc.subjectспособи кодування інформаціїuk
dc.subjectментальні репрезентаціїuk
dc.subjectспособи пізнанняuk
dc.subjectepistemological stylesuk
dc.subjectmodes of information codinguk
dc.subjectmental representationsuk
dc.subjectways of cognitionuk
dc.titleУрахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовоюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovk.pdf525.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.