Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3167
Title: Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою
Authors: Вовк, О. І.
Keywords: епістемологічні стилі
способи кодування інформації
ментальні репрезентації
способи пізнання
epistemological styles
modes of information coding
mental representations
ways of cognition
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Вовк О. І. Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою / О. І. Вовк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 196-202.
Abstract: У статті досліджуються епістемологічні стилі та способи пізнання й кодування інформації як індивідуальні особливості, які впливають на оволодіння іноземною мовою студентами-філологами. Зокрема, акцентується ідея, що стилі та способи пізнання позначаються на індивідуальних репрезентаційних здібностях студентів і забезпечують якість осмислення інформації. The article investigates the role of epistemological styles in foreign language acquisition. The idea is highlighted that epistemological styles influence students- mental representations and individual modes of information coding, among which the verbal-symbolic, visual, subject-practical and sensory are singled out and described.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3167
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf525.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.