Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109
Назва: Специфіка діагностики як різновиду пізнавальної діяльності
Інші назви: Specificity of diagnostics as a kind of cognitive activity
Автори: Матвєєва, О. О.
Matvyeyeva, O. O.
Ключові слова: діагностика
пізнавальна діяльність
наукове пізнання
розділи та етапи діагностики
diagnostics
activities knoulage
science know
divide and stage of diagnostics
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Матвєєва О. О. Специфіка діагностики як різновиду пізнавальної діяльності / Матвєєва О. О. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 55-62.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито специфіку діагностики як різновиду пізнавальної діяльності, її відмінності від наукового пізнання, охарактеризовано розділи та етапи діагностичного процесу, різні підходи до визначення поняття «діагностика». Main approaches are analysed In article to determination of the structure диагностирования and structures of the pedagogical diagnostics, certain principles and functions of the pedagogical diagnostics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matvyeyeva O. O. pdf146.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.