Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвєєва, О. О.-
dc.contributor.authorMatvyeyeva, O. O.-
dc.date.accessioned2019-08-14T09:39:36Z-
dc.date.available2019-08-14T09:39:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМатвєєва О. О. Специфіка діагностики як різновиду пізнавальної діяльності / Матвєєва О. О. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 55-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109-
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку діагностики як різновиду пізнавальної діяльності, її відмінності від наукового пізнання, охарактеризовано розділи та етапи діагностичного процесу, різні підходи до визначення поняття «діагностика». Main approaches are analysed In article to determination of the structure диагностирования and structures of the pedagogical diagnostics, certain principles and functions of the pedagogical diagnostics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.subjectнаукове пізнанняuk
dc.subjectрозділи та етапи діагностикиuk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.subjectactivities knoulageuk
dc.subjectscience knowuk
dc.subjectdivide and stage of diagnosticsuk
dc.titleСпецифіка діагностики як різновиду пізнавальної діяльностіuk
dc.title.alternativeSpecificity of diagnostics as a kind of cognitive activityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matvyeyeva O. O. pdf146.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.