Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109
Title: Специфіка діагностики як різновиду пізнавальної діяльності
Other Titles: Specificity of diagnostics as a kind of cognitive activity
Authors: Матвєєва, О. О.
Matvyeyeva, O. O.
Keywords: діагностика
пізнавальна діяльність
наукове пізнання
розділи та етапи діагностики
diagnostics
activities knoulage
science know
divide and stage of diagnostics
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Матвєєва О. О. Специфіка діагностики як різновиду пізнавальної діяльності / Матвєєва О. О. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 55-62.
Abstract: У статті розкрито специфіку діагностики як різновиду пізнавальної діяльності, її відмінності від наукового пізнання, охарактеризовано розділи та етапи діагностичного процесу, різні підходи до визначення поняття «діагностика». Main approaches are analysed In article to determination of the structure диагностирования and structures of the pedagogical diagnostics, certain principles and functions of the pedagogical diagnostics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matvyeyeva O. O. pdf146.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.