Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096
Назва: Аналіз реакції на ідеї Ч. В. Еліота в науковому просторі США
Інші назви: Анализ реакции на идеи Ч. У. Элиота в научном пространстве США
Analysis of responses to C. W. Eliot’s ideas in the U. S. scientific space
Автори: Лятуринська, С. Е.
Лятуринская, С. Э.
Liaturynska, S.
Ключові слова: американська вища освіта
реформа
Гарвард
педагог
управлінець
реакція
науковий простір
American higher education
reform
Harvard
teacher
manager
response
scientific space
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лятуринська С. Е. Аналіз реакції на ідеї Ч. В. Еліота в науковому просторі США / С. Е. Лятуринська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 3-11.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню сприйняття постаті та новацій 22 президента Гарварду Ч.В. Еліота науковцями, осв– ітянами, письменниками, філософами та ін. В роботі представ– лені два табори, на які розділилася освітня еліта США: ті, хто підтримував організаційно–педагогічні кроки з поліпшення надан– ня освітніх послуг, та ті, хто наполягали на продовженні класич– них традицій у вищій школі. Надані факти дають змогу оцінити неймовірний вплив цієї персоналії на хід еволюції вищої освіти США. This paper investigates 22 Harvard President C.W Eliot’s personality and innovations perception by scholars, educators, writers, philosophers, etc. The paper presents the two camps into which the educational elite of the U.S. divided, those who supported the organizational and pedagogical steps to improve the educational services and those who insisted on the continuation of the classical traditions in higher education. Facts presented in the article allow us to estimate the impact of this incredible personality on the U.S. higher education evolution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3096
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf149.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.